2005-12-27

Goed gevuld

Zo, zo, die Kerstdagen hebben we ook weer overleefd. Altijd weer spannend..... wat staat er op het menu en lust iedereen wel wat er is bedacht?
Zonder gekheid. Het was weer erg gezellig en alle kerstdagen hebben we volop plezier gehad. Wij hebben er in ieder geval aan bijgedragen dat de hertenkolonie in Nederland weer wat kleiner is geworden. Het vlees was natuurlijk weer gehaald bij Keurslager Gerard Peters in Oss. Een echte aanrader, die man weet het vlees wel te snijden !!!

Het was zelfs geen deceptie om vanochtend weer aan het werk te gaan. Met frisse moed aan de slag. Begonnen aan de grote berg achterstallige email en meteen van de gelegenheid gebruik gemaakt om weer een paar leuke artikelen te lezen over de laatste ontwikkelingen in de digitale wereld. Onder andere op de blog van Frankwatching een reuze interessant artikel over "Digital future, groeiende invloed internet". Het gaat met name over toepassingen van internet en waar gebruikt de gemiddelde gebruiker het web nou voor. Niet geheel verrassend staat email nog steeds op nummer 1. Voor een uitgebreidere beschrijving verwijs ik graag naar Frankwatching.

Ik krijg overigens de laatste tijd steeds meer spam. Het meest exotische software wordt me voor de laagst mogelijke prijzen aangeboden. Het wordt ondertussen wel echt 'annoying'. Ik ben wel benieuwd of er lezers zijn die een tip hebben hoe ik dat het beste kan weren of in ieder geval omzeilen. Ik houd me aanbevolen voor de goude tip.

Ik heb overigens besloten vanaf vandaag wat meer inhoudelijke teksten op mijn blog te plaatsen. Of het dan gaat om interessante internetontwikkelingen of een 'gewone' maatschappelijke discussie, je zult het hier gaan vinden. Voor mensen die het leuk vinden om af en toe eens een foto van mij of mijn gezin te zien verwijs ik graag door naar Toebast.com

Geen opmerkingen: