2006-02-10

Nieuwe uitdaging !!

YEAHH !!

Met ingang van 1 maart start ik als accountmanager Design for Internet bij Philips Design in Eindhoven. Gisteren is het bij mijn huidige werkgever aan de collega's bekend gemaakt. Voor velen kwam het als een verrassing.

Ik zal kantoor gaan krijgen in de Witte Dame in Eindhoven. Als ik straks aan de slag ben zullen er zeker nog artikelen van mij verschijnen op deze blog die met mijn nieuwe uitdaging relatie hebben. Ik houd jullie op de hoogte.

Nu nog even uitwerken, zorgen voor een goede overdracht en hopelijk nog een paar dagen vrij.

1 opmerking:

André Dominicus zei

Ola Han,

Proficiat met de nieuwe uitdaging. We hebben inderdaad een goed gevoel voor vormgeving ;-).

Check ook eens virale-marketing.pagina.nl. Staat ook veel interessante info op.

Later.

GR
A