2006-02-10

Search Engine Marketing

Beter laat dan nooit...... Vorige week naar het Search Engine Marketing congres geweest in Media Plaza. Centric was een van de hoofdsponsoren.

Helaas moest ik de ochtend verstek laten gaan vanwege een klantafspraak. Maar de middag was zeker interessant. Presentatie van Centric bekeken over hoe zij omgaan met Search Engine Optimalisatie, vanuit een technisch oogpunt. Hoe kom ik met organic search hoger in een search engine terecht? Interessant.

Daarna staan te babbelen met o.a. Frank Janssen, Marco Derksen en Eduard de Wilde. Ik wilde wel graag naar nog een paralelsessie, maar die bovenaan mijn lijstje stond was vol, dus heb ik maar voor de koffie gekozen. Heel interessant gesprek gehad met deze heren.

Nog plenair geluisterd naar een verhaal van Joris van Zoelen en toen kon de borrel beginnen. Wat mij betreft een geslaagd evenement. Voor meer inhoud over de dag verwijs ik naar de site van Frank, die heeft echt een uitgebreid verslag beschreven.

Geen opmerkingen: